وبلاگ، جنایت و احتمال

فراموش نکنید که من خود، یک احتمال هستم.

وبلاگ، جنایت و احتمال

فراموش نکنید که من خود، یک احتمال هستم.

به سراغ من اگر می‌آیی، دو کیلو انار بیار.

هِنار: مانند انار

آخرین نظرات

01/10/10

شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۰۸ ب.ظ

خدایا من می‌دونم تو هیچ آدمی رو بی‌دلیل وارد زندگی کسی نمی‌کنی. می‌دونم حتی کسی که توی تاکسی کنار آدم می‌شینه هم یه آدم تصادفی نیست. توی نمی‌دونم کدوم وبلاگ یکی نوشته بود روزگار آدمایی که رفتن رو یه روزی دوباره در مسیرت قرار می‌ده. ولی خدایا، من نمی‌دونستم، یعنی حتی فکرشم نمی‌کردم اینطوری دوباره با این آدم روبه‌رو شم. اینطوری که انقدر به هم بریزم. انقدر به هم بریزم که ندونم باید چیکار کنم و راستش حالا هم نمی‌دونم چرا اومدم اینجا، توی این وبلاگ و دارم چیکار می‌کنم. تقریباً یه ساعت پیش به اسمش برخوردم و بی‌اهمیت رد شدم. دوباره چشمم بهش خورد و عه. عه عه. این! خودشه که. با چیزایی که دیدم و خوندم، وای، انگار با پتک زدن تو سرم. خدایا هیچ‌کس به این خوبی نمی‌تونست یه سطل آب یخ بریزه روم. هیچ‌کس نمی‌تونست به این خوبی منو بنشونه سر جام و عمق فاجعه رو نشونم بده. اصلاً انگار من با این آدم آشنا شدم صرفاً برای اینکه یه مدت بعد، وقتی از آخرین ارتباطمون کلی می‌گذره، من اینطور بهش بربخورم و باعث بشه از خودم، از وضعیتم و از کارام حالم به‌هم بخوره. نمی‌دونم خدایا ولی من الآن خیلی حالم از خودم به‌هم می‌خوره. بعید می‌دونم تو این برنامه‌ها رو چیده باشی برای اینکه من همچین حسی پیدا کنم. می‌دونم چرا این کارو کردی و می‌خواستی من به چی برسم، ولی می‌بینی؟ من انقدر احمقم که از این ماجراها فقط غم و غصه‌شو برمی‌دارم و فرار. ازم ناامید شدی؟ عقلم کجاست که بذارمش سر جاش؟ من خیلی به این تلنگر نیاز داشتم. خیلی خیلی زیاد. خدایا ممنون. ولی آخه قربونت برم، دفعه‌ی بعد اگه خواستی بازم از این چیزا نشونم بدی، تو رو خدا قبلش یه هشدارم بده که چه می‌دونم، جاده لغزنده است، خطر ریزش کوه، به دست‌انداز نزدیک می‌شوید و از این چیزا تا من کمتر شوکه شم. کمتر فرو بریزم. کمتر داغون شم. دستت درد نکنه.

دیشب داشتم به این بیت حافظ فکر می‌کردم که «دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت / دائماً یکسان نباشد حال دوران، غم مخور». بعد افتادم یاد اون حدیثه که می‌گه «دنیا دو روز است...» با بقیه‌ش کار ندارم. از اینجا می‌فهمیم دنیا دو روزه. حافظم که می‌گه دنیا دو روز به مراد تو نیست. نتیجه؟ کل دو روز دنیا رو گردون قراره اون‌وری بچرخه. ممنون. خدافظ.

  • ۰۱/۱۰/۱۰
  • هِـ ‌‌‌‌‌‌‌‌ـنار

نظرات (۷)

من چرا ترسیدم 💀

هعییییی. از این ترس‌ها زیاد دارم

پاسخ:
ترس چرا؟ راحت باش :دی.
  • یاس ارغوانی🌱
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *****

    پاسخ:
    خودم هستم، بفرمایید :دی.

    آره دیگه، هیچ اتفاقی اتفاقی نیست!

    پاسخ:
    واقعاً همینه.

    اره. اتفاقای دنیا خیلی عجیب و پیچیدن. واقع یه موقع هایی یه اتفاقایی میفته که آدم میگه، مگه میشههه. قانون احتمالاتو زیر سوال میبره. ولی آره. انگار هر چیزی یه دلیل داره

    پاسخ:
    آره. جدیداً دقتم بهشون خیلی بیشتر شده و هر لحظه بیشتر متعجب می‌شم.

    خیلی تلاش کردم به یاد بیارم که اسم قبلی‌تون چی بود اما نتونستم.

    پاسخ:
    از اونجایی که مدت زیادی گذشته، با اجازه جوابم رو پاک کردم که نمونه توی وبلاگ. امیدوارم تا قبل از پاک‌کردنم خونده باشیدش.
  • شهرزاد ^-^
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام **** ***** ******

    احوال شریف؟ =) 

    کادوی چشم روشنی خونه ی جدید که نیازی نیست لابد؟ :دی

    ********* ******* ****** *** *** ***

    چه حیف:'(

    پروفایلتم قشنگه ولی دلم برا اون قبلیه خیلی تنگ میشه. هر چند که شانس آوردم ازش اسکرین شات دارم =))))))

    ایشالا یه روزی هم سرنوشت، ما رو وسط مسیر پیاده روی هم قرار بده و ذهنم مون درگیر این بشه که خودمون رو به ندین بزنیم و جیم شیم یا جیغ بکشیم و بپریم بغل هم. ولی حتی اگه گزینه ی اول انتخابت باشه من یکی ول کن گزینه دوم نمیشم.

     

    پاسخ:
    سلام سلام :)))
    نیازی که نیست ولی حالا که اصرار می‌کنی، آدرس بدم؟ :دی
    بله، کلاً پر :( خودمم دوست نداشتم بردارمش، ولی خب می‌خواستم شمایل جدید وبلاگ، کمترین شباهتو به قبلش داشته باشه.
    منم دوسش داشتم و الآن نه خودشو دارم، نه حتی اسکرین‌شاتشو :)))
    منم ول‌کن گزینه‌ی دوم نمی‌شم که :دی.

    هنار باورم نمیشه دیگه نباید اسمتو اونم با تاکید روی حرف آخرش تو وبلاگت جار بزنم:(

     

    و راجبه اون اسکرین شات هم نشستم فکر کردم.

    کادوی خونه ی جدیدت که واست فرستادم رو پس می گیرم و بجاش اسکرین شات تحویل میدم.:دی

    چطوره؟معامله ی خوبی به نظر میاد:دی

     

    پس امیدوارم گزینه ی دوم به زودی  روی میز کارمون قرار بگیره.

    شب بخیر هنارررر :)

    پاسخ:
    بیخیاااال، تو منو هر جور دل می‌خواد صدا بزن با تاکید روی حرف آخرش :))) تهش چارتا ستاره‌س دیگه :دی.

    کادو که به دستم نرسیده، پس منم موافقم :دی.

    ایشششالا =)3>
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">